onsdag den 11. februar 2015

Godmorgen....

Så er jeg tidligt oppe igen... en af de mere trælse bivirkninger ved de morfinpiller, jeg får, er at de giver en ualmindelig slem hjertebanken... og så har de også tendens til at give mareridt... og når jeg så i forvejen har nemt ved at lide af mareridt, så er det altså ikke helt nemt...

Men så er det jo godt jeg har "Huset på Christianshavn" at se, når jeg nu skal op før en hvis herre får sko på her om morgenen :)

Bent skal til træning senere, så han får lov til at sove lidt endnu... bare fordi min søvnrytme er noget rod, skal han jo ikke tvinges tidligt op...

Godmorgen til jer alle derude - både dem der ligesom jeg er oppe kl. lort og til dem, som sover lidt længere :) Håber I alle får en rigtig god dag...

2 kommentarer:

  1. God Morgen eller Middag.. ha ha..
    Det lyder da som nogle kedelige bivirkninger ved pillerne, hvor længe skal du tage dem endnu?

    Jeg har langt om længe fået mig selv til at kravle ud af sengen og få noget morgenmad og nu vil jeg sparke mig selv ind og træne.. lysten er der virkelig ikke i dag.. haha :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal indtil videre tage dem ugen ud... skal til læge på mandag, og så skal vi se om jeg skal fortsætte med at tage dem eller om jeg slipper... har prøvet at springe en over de sidste par dage, så jeg "kun" har taget 3 i stedet for 4... men det gør at jeg i løbet af dagen får vildt ondt, så det må jeg hellere lade være med...

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...