onsdag den 11. februar 2015

Prøver at holde mig i gang...

Nu er det jo ikke nogen hemmelighed, at morfinpillerne gør mig noget så enormt træt.. men prøver alligevel at holde mig i gang... 

I dag har jeg fået støvsuget... det er noget af en kamp, men jeg prøver... det er første gang i små 2,5 uge, jeg rent faktisk har kunnet holde til at støvsuge... at det så er godt dopet af morfin, det er så en anden side af sagen...

Denne her uge er det også mig, der har været ude og gå med hundene om aftenen... Bent har ellers tilbudt at gøre det, men jeg vil gerne prøve... og jeg tager telefonen med, så jeg hele tiden kan få fat i Bent, hvis det gør for ondt, og jeg så ikke kan holde ud at gå længere... Det har endnu ikke været nødvendigt at ringe, men det er altid rart at vide, jeg kan gøre det :) 

Kan godt mærke min krop har godt af at komme lidt ud og gå... selv om det ikke bliver til de allerlængste ture, så hjælper det alligevel at komme lidt ud... jeg egner mig bestemt ikke til at sidde/ligge hjemme hele tiden... er ikke helt god til at holde mig i ro, og jeg får rigtig dårlig samvittighed over når jeg ligger og sover, mens Bent knokler rundt herhjemme... men jeg tillod mig da at tage en lur i eftermiddags... at det så blev til en næsten 2,5 times lur, havde jeg ikke lige planlagt... men sådan kan det jo gå :) 

Nu vil jeg hoppe i bad og spille lidt World of Warcraft... håber I alle har haft en rigtig god dag... 

3 kommentarer:

  1. Har længe slet ikke foreslået dig at tage forbi en fysioterapeut og evt få noget smerte behandling.
    De kan altså rigtig mange gode tricks..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. De ville prøve med morfin til at starte med... og hvis det ikke hjælper vil de overveje fysioterapeut....ham ejeren af huset, hvor det skete, skal bare have sin forsikring til at godkende skaden... for så skal de betale... han har fået frist på 10 dage fra i dag til at få sin forsikring til at reagere... så det bliver spændende

      Slet
    2. Ja det er da spændende.. heldigvis betaler sygeforsikringen også en del af fysioterapien hvis det er. man selv skal betale Jeg gav faktisk kun 130 kr pr behandling med mit håndled.. det var lige til at overskue..

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...