mandag den 10. marts 2014

30 day blog challenge dag 22

Mit favoritalbum...

Uha, jeg vil ikke sige jeg decideret har et favoritalbum... det skifter lidt alt efter hvilken kunstner jeg hører meget... Altså, jeg har MANGE cd'er, og jeg hører dem ofte (har anlæg i køkkenet)...

Lige nu er det meget Smølferne vi hører Jessica og mig :) vi har tendens til at danse rundt i køkkenet mens vi hører Smølferne, og bare te os som ja jeg ved ikke hvad...

Men derudover er det "Joey Moe - Fuldmåne 2.0". Netop den cd indeholder sangen Gadedreng, som vækker så mange minder fra vores bryllup... Så den hører jeg også meget..

2 kommentarer:

  1. Ha Ha, det er lige før jeg kan se det for mig.. Altså at i hopper rundt til smølferne.. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig et syn :) (kønt eller ej, så er det morsomt)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...