søndag den 2. marts 2014

Der er forår i luften....

Ja, så siger kalenderen Marts... den første forårsmåned.. og for første gang i (ja nogle år), bærer måneden allerede fra start præg af at det er forår :)

Den smule vinter vi har haft i år, er absolut ikke noget at skrive hjem om... Og det er jo faktisk bare skønt :)

Vi er allerede kommet lidt i gang i haven... vi skal snart i gang med at skifte hegn i haven, så det bliver rigtig godt når vi er færdige med det, og vi rigtig kan nyde haven...

Vi har været hjemme ved mine forældre og hente deres gamle skabsfryser i dag.. de har købt en ny, og så spurgte de, om vi ikke ville have den anden.. og det kunne vi jo ikke sige nej til, for den vi har nu, er en lille skabsfryser, som jeg har haft siden jeg flyttede hjemmefra, så det gør jo ikke noget, at vi får lidt mere plads når vi nu er 3 :)

Så det gjorde så lige, at vi fik ryddet op ude i værkstedet.. og med ryddet op mener jeg smidt en masse væk :) det der forårsoprydning er jo slet ikke så skidt endda...

I næste uge får vi en travl uge... der skal ske en masse... bl.a har min lillebror fødselsdag, så han skal jo selvfølgelig fejres... Derudover skal Bent med min far, bror og nogle af mine onkler ud og fiske på lørdag... de skal nok få en hyggelig dag :)

Med hensyn til mit vægttab, kan jeg da lige nævne, at jeg "kun" er 1,5 kg fra mit første delmål... så det går bestemt den rigtige vej... nu skal jeg bare smide de sidste kg :)

Nå, nu vil jeg lige have ordnet lidt vasketøj inden hundene skal ud senere... Der kommer jo Oscar uddeling senere i nat, og det skal vi da se... det er altid sjovt at sidde og se de mange flotte kjoler og super flot opsatte frisurer :) ja, man er vel ikke kvinde for ingenting...

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er jeg bare misundelig over at i har have, det mangler jeg virkelig selv.
    Håber du smider lidt billeder ind af haven når den bliver rigtig grøn..

    Jeg skal også se Oscar og håber jeg kan holde mig vågen til det sidste.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok lægge nogle billeder ind af haven løbende :)

      Jeg er rigtig glad for at have en have... Ville slet ikke undvære den...

      Jeg håber også jeg kan holde mig vågen... Indtil videre går det ok :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...