lørdag den 8. marts 2014

Hygger på sofaen...

Ja, der er jo Melodi Grand Prix i aften... ved ikke helt hvad jeg skal synes om sangene... der er ikke rigtig nogen af sangene, der virkelig har fanget mig... Synes niveauet er lidt lavt - selv om mange synes det har været højt, men det kan jeg nu altså ikke lige se..

Men anyway, jeg ser det da alligevel :)

I dag har Bent været med min far, min lillebror og 3 af mine onkler ude og fiske, og de havde en rigtig hyggelig dag :) De fangede da også noget, så det er jo bare skønt :)

Imens var Jessica og mig hjemme ved min mor sammen med Bimmer, Shang og min mormor, og vi hyggede os rigtig meget :)

Vi kørte hjemmefra ved 10:30 tiden i formiddags, og var så først hjemme ved 20 tiden i aften, så det meste af dagen er jo bare fløjet af sted :) men sådan er det jo når man er i godt selskab...

I dag har vi fået Jessicas nye dåbsattest, så nu hedder hun det samme som Bent og mig til efternavn... så må vi se, hvad der sker mht adoptionen... den er ikke trukket tilbage endnu, så der er stadig håb, for at den bliver gennemført... men nu må vi se, hvad der sker...

Sidder inde i sofaen med min dyne... Bent ligger på den anden sofa og snorker... Jessica er henne ved en veninde, og begge hunde ligger her i stuen og snorker... Jamen er det ikke en skøn lørdag aften :)

2 kommentarer:

  1. Jeg har i flere år været ret skuffet over Melodi grand prix, men i år synes jeg det var rigtig godt for første gang længe. Grand prix er desværre ikke som det var førhen, men det har jeg efterhånden lært at leve med. Der er ikke den samme magi mere..

    Lyder til i havde en super dejlig lørdag, nice... <3
    Håber også i har en fantastisk søndag..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er stor forskel på Grand Prix i vores barndom og til hvordan det er i dag... og rent faktisk kan jeg huske flere af de gamle sange (og synge med på dem) end de sange der har været med indenfor de sidste 10 år...

      Vi havde en super hyggelig dag i går, og i dag har vi også bare hygget os og været udenfor det meste af dagen :)

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...