lørdag den 8. marts 2014

30 day blog challenge dag 20

Et billede som får mig til at smile...

Igen en af dem med billede... og igen, der er mange billeder, der får mig til at smile... bl.a en masse af de billeder fra vores bryllup...


Fra vores bryllup... udenfor kirken.. Alle de ris - som absolut kunne være overalt nede i tøjet... Alene i mit hår kunne der gemme sig en del :) 



Mig på bryllupsrejse :) havde det varmt :)


Mig og min højtelskede farmor, som desværre døde for knap 20 år siden.. hun betød så meget for mig... 


2 kommentarer:

  1. Rigtig gode og glade billeder og hold nu op hvor hvad kan jeg nu se, hvor meget du har tabt dig søde.. Weeee..... <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er sket lidt med vægten siden bryllupsrejsen for ca halvandet år siden <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...