søndag den 2. marts 2014

30 day blog challenge dag 13

Fik simpelthen ikke blogget i går, for havde så travlt og da vi endelig kom hen til aften, havde jeg sådan hovedpine, så orkede ikke computeren... 

Men her kommer det en dag forsinket... 

Mit celebrity crush...

Puha, i mine yngre dage (nu lyder jeg som en tudse gammel kone) var der jo en del kendte, jeg syntes var så lækre... 

Hvis jeg skal udvælge 3 (for ikke at skrive en hel roman) blandt dem, så må det være:


Jeg var i mange år KÆMPE fan af The Kelly Family (og hører dem stadig jævnligt), og især Paddy. Han var min absolutte yndling af "Kelly drengene". 


Som stor fan af "Fast and Furious" filmene, er jeg også gået hen og er blevet stor fan af både Paul Walker og Vin Diesel (se billede nedenunder). Desværre døde Paul Walker jo i november, så ham kommer der desværre ikke rigtig nogle film med fremover... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...