mandag den 10. marts 2014

Lidt billeder fra vores hjem

For noget tid siden lovede jeg Jeanette, at jeg ville smide nogle billeder ind af vores hjem :) har ikke glemt det, så her kommer de:
Vores soveværelse

Soveværelset med en hylde med sangskjulere fra vores bryllup hængende over fjernsynet.

Den ene ende af køkkenet

Køkkenet set fra den anden ende. Ved siden af hundene er døren ud til bryggerset.

Køkkenet - masser af skabsplads

Vores store stue, som vi har valgt at bruge som spisestue, samt her vores computerbord/ skrivebord står. Hundene har også her mulighed for at tumle rundt. 

Her står vores spisebord.

Den ene endevæg i spisestuen er optaget af vores reol.

Den anden stue, hvor vi har vores sofaer og fjernsyn. Igen præget af netop VORES stil.

Igen stuen med fjernsyn osv.

Gangen med trappe til 1. sal (set fra hoveddøren)

Gangen set fra trappen. Døren til venstre er til badeværelset. Den til højre er ind til den store stue/spisestuen.

Bryggerset med plads til vaskemaskine og tørretumbler.

Badeværelset

Badeværelset

Soveværelset igen


Jeg har valgt ikke at vise billeder fra 1. salen, da det roder lidt deroppe endnu... Og så er Jessicas værelse også deroppe, og det vil jeg ikke lige ligge billeder ind af. 

Men nu har I en idé om hvordan vi bor :)

4 kommentarer:

  1. Tak for billederne.. ;)

    Ser virkelig hyggeligt ud, dejligt at se hvordan i bor ;)
    Glæder mig til at se haven.. ha ha

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det var da så lidt :)

      Ja, vi har godt med plads, så det er dejligt :) Jamen du skal da nok få nogen fra haven :)

      Knus <3

      Slet
    2. Er ret misundelig over alt den plads i har.. Jeg vil også..!! :D

      Slet
    3. Jeg er også bare SÅ glad for at vi har alt den plads :) Jeg nyder at vi har albuerum alle 3 :) og nyder at hundene kan være her og lege både inde og ude.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...