mandag den 10. marts 2014

En rigtig forårsdag...

Sidder lige nu i stuen og kigger ud på blå himmel og solskin på ejendommen overfor (der hvor vores gamle lejlighed ligger)....

Der er da ikke noget mere dejligt end at vågne op ved at solens stråler rammer soveværelset :) Så kan man jo lige så godt stå op...

Så jeg var oppe før kl. 9 og satte mig udenfor med Bimmer og Shang, og nu sidder jeg og kæmper videre med oversættelse af Jessicas tekster, og så kunne jeg jo lige smide et par blogindlæg op, nu når computeren alligevel var tændt :)

Og så vil jeg lige vise et nyere billede af mig i næsten fuld figur, så I kan få et indtryk af hvor meget jeg har tabt mig :)



Tror jeg vil få smidt noget vasketøj over, så jeg måske kan komme til bunds i den sidste vasketøjskurv :) kan være jeg kommer tilbage med et par indlæg mere senere i dag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...