tirsdag den 25. marts 2014

En tirsdag på sofaen...

Tilbringer aftenen under dynen på sofaen.. har haft de ad pommern til de sidste par dage, og i dag er bestemt ingen undtagelse... Har den vildeste kvalme, og nej er ikke gravid, så det har ikke noget med det at gøre... 

Vågnede kl. 6 i morges, ved at Bent havde mareridt og lå og vendte og drejede sig mens han snakkede i søvne og skældte ud... Jeg skulle op kl. 7:45 fordi jeg skulle køre Jessica til tandlæge i Kolding, så jeg prøvede forgæves at falde i søvn, da Bent langt om længe blev rolig... Så jeg var godt brugt da jeg så endelig stod op... 

Var så hjemme igen ved 10 tiden, og lagde mig så på sofaen og tænkte at jeg lige kunne snuppe en lille morfar, men snydt igen Mette... Kunne simpelthen ikke sove, så brugte tiden på at vaske tøj...

Har så døset lidt rundt i min egen lille verden hele eftermiddagen, men ved 16:30 tiden kunne jeg ikke mere, og måtte overgive mig til søvnen... Jessica kaldte så på mig et par timer senere - der havde Bent lavet mad, så jeg kunne bare rejse mig og hente mad. Det er da lidt luksus :) 

Lige nu kører der Paradise Hotel i flimmerkassen :) det er jo ikke dårligt når man liger her og har ondt af mig selv.. Venter på at klokken bliver gå-med-vovserne tid :) de plejer at komme ud når vi har set Big Brother og Paradise Hotel... Fast aftenrutine :) 

Håber I har haft en go start på ugen allesammen :) 

1 kommentar:

  1. Hej søde..

    Håber du har fået det lidt bedre og har fået sovet lidt mere..
    Alle dage er bare ikke lige gode, men sådan er det jo nogen gange..

    Sender dig en masse varme tanker og store kram.. <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...