lørdag den 22. marts 2014

30 day blog challenge dag 30

Hvor ser jeg mig selv om 5 år...

Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg faktisk ikke der er meget, der er ændret i mit liv om 5 år... måske mor på papiret, hvis ellers adoptionen er gået i orden til den tid... men ellers bosat samme sted med Bent og vovserne.. Jessica er jo måske flyttet hjemmefra om 5 år, så bor nok alene med Bent...

Jeg håber jeg er i arbejde til den tid, så der er styr på den del af tilværelsen... men man ved jo aldrig :)

2 kommentarer:

  1. Skønt, det viser jo bare at du faktisk har det rigtig godt og er glad for det liv du har nu og du er meget realistisk.. Jeg krydser fingre for at du finder et job, at adoptionen falder på plads og sidst men ikke mindst at du bare har det godt og er lykkelig.. og måske en extra ting jeg ikke lige vil nævne.. <3

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den lille ekstra ting, ville bestemt ikke være dårlig :)
      Jeg kan godt lide at drømme, men vil samtidig heller ikke leve mit liv efter en urealistisk drøm :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...