mandag den 10. marts 2014

En hyggelig søndag...

Det har jo simpelthen været så dejligt vejr i dag...

Bent og mig var i Petworld efter godbidder til hundene i dag... Og efter vi så også lige havde været en tur hjemme ved mine forældre, gik turen atter mod Vamdrup...

Vi fik så lige ordnet nogle ting ved bilen og så kunne vi jo lige køre den en tur i vaskehal (den trængte virkelig til det)... 

I dag har vil så for første gang i år haft tændt op i grillen og grillet ringridderpølser :)

Vi har en udendørs pejs og den kom der også gang i i aften... Lidt hygge skader jo aldrig :)

Har brugt hele aftenen (med undtagelse af en times tid omkring midnat) på at oversætte nogle engelske tekster til dansk... Det er til Jessica. Hun er virkelig dårlig til engelsk, så prøver at hjælpe hende så hun kan gå til eksamen til sommer... Det er en lang og sej kamp, men gør hvad jeg kan for at hjælpe hende... Og lige nu er det at sidde og oversætte en masse for hende... For det med at oversætte noget hun læser til dansk, det er en umulig opgave... Så mor her må i gang... Og det er samme hårdt... Heldigvis er jeg god til engelsk og ganske ferm med en computer og word, så det letter arbejdet lidt :)

Nu vil jeg snart finde min seng... Sov godt derude :) og god mandag...

1 kommentar:

  1. Ej hvor ser det bare super hyggeligt ud...
    Jeg vil ha en have.. Basta.. NU... Ha Ha... ;)

    Knus <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...