mandag den 4. december 2017

1. søndag i #BloggerAdvent

I dag (i går) blev det så 1. advent, og det var dermed tid til at åbne den første gave i årets #BloggerAdvent

Jeg har i år fået gaver af Marie. Jeg modtog mine gaver for et par ugers tid siden, så de har jo fint stået og ventet på at det skulle blive tid til at åbne dem. 

Men ja, i dag var det så endelig tid til at åbne den første gave. 

Der var både gaver og små godteposer med i pakken. Der var også et sødt julekort med :) De små godteposer måtte jeg åbne, når jeg lige følte for det, men jeg har alligevel valgt, at de skal åbnes de 4 adventssøndage. 
I gaven i dag var der den sødeste lyskæde med små hvide kugler på. Har aldrig set sådan en før, men jeg er helt vild med den, og den er da også kommet op og hænge inde på vores ene hylde i stuen. Og  den er bare så fin.  

Jeg har i år sendt gaver til Sofie, og hvis du skulle have lyst til at se, hvad jeg har sendt til hende, så tjek endelig hendes blog ud. I kan finde hendes blog her.

Kom endelig forbi de andre adventsdage for at følge lidt mere med i, hvad der er i de andre gaver. 


6 kommentarer:

  1. Den lyskæde har jeg også og den er så fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig rigtig fin :) Har aldrig set den før, men kunne da godt fristes til at anskaffe mig én mere en gang, hvis jeg ser dem :)

      Slet
  2. Det glæder mig at lyskæden faldt i god jord. Den ser godt ud på den hylde :D

    SvarSlet
  3. Er rigtig glad for den :) Jeg elsker lyskæder (og det gør junior også), så det var den perfekte gave :)

    SvarSlet
  4. Sikke en fin lyskæde. Jeg elsker lyskæder <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også lyskæder, og denne er helt i min smag :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...