mandag den 11. december 2017

2. søndag #BloggerAdvent

Så blev det endnu en gang søndag, og dermed måtte jeg i dag åbne endnu en adventsgave fra Marie.  

Præcis som sidste søndag og som alle de forrige år, var det med stor spænding, jeg fandt gaven frem og åbnede den. 

Og indholdet var jo på ingen måder skuffende. Jeg fik igen i dag en lille godtepose sammen med gaven, og den bragte bestemt lykke (præcis som sidste uge). 

Men nu til indholdet af gaven. Den indeholdt stjerneformede udstiksforme til småkager samt nogle lav-selv nisser - og det passer jo fint til mig :) 

Igen har Marie ramt helt plet med sin gave, og jeg glæder mig allerede nu til at åbne den 3. gave næste uge. 

Hvis I skulle have lyst til at se, hvad jeg havde sendt til Sofie til dagens adventsgave, så kan I se hendes indlæg her.

6 kommentarer:

  1. En en fin gave.. Det er altså bare hyggeligt med #BloggerAdvent.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig hyggeligt :) er glad for at jeg har været med alle årene :)

      Slet
  2. Det glæder mig, at du synes jeg har ramt plet. Jeg så bare det nisse-kit og tænkte at det måske ville være lige dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super hyggeligt med sådan noget :) Så det er absolut ramt plet :)

      Slet
  3. Ej hvor er det en dejlig gave!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...