torsdag den 28. december 2017

Nyder et par "fridage"

I går og i dag har vi valgt at tage et par velfortjente "fridage"... altså ikke fridage som i at vi ikke laver noget, men fridage i den forstand, at vi bare har valgt at være herhjemme og hygge os, os 3. 

Kan godt mærke, at julen var lidt hårdere i år, end den plejer at være, fordi vi også har haft Silas at tænke på - men vil på INGEN måde have undværet ham. Tingene bliver bare ordnet i en anden rækkefølge og i et andet tempo, end vi har været vant til. Sådan er det at have børn. 

I fredags var vi med mine forældre henne ved mors moster og onkel og ønske dem glædelig jul. Det plejer Bent og jeg at være hvert år, og i år ville mine forældre så gerne med, og det var rigtig hyggeligt. 

I lørdags havde vi først besøg af vores udlejere om formiddagen. Om eftermiddagen kørte vi så ned til en veninde og hendes familie og byttede julegaver. Så hjem og have noget at spise. Derefter gik vi over til genboerne med en blomst og ønskede dem god jul inden vi gik hen til en anden veninde og hendes familie med julegaver. Vi var først hjemme ved 22 tiden om aftenen, hvor der så lige skulle ordnes nogle ting til søndag, og klokken nåede at blive omkring 1 inden jeg lå under min dyne. 

Søndag var er så også run på fra morgen til aften. 

Mandag kørte mine forældre hjem ved middagstid, og om aftenen var vi så hjemme ved dem og spise rester sammen med 2 onkler og deres samlevere. 

Tirsdag havde vi besøg af vores udlejer, som kom med et nyt komfur til os. Om eftermiddagen var vi så lige hurtigt hjemme ved mine forældre. 

Siden har vi så bare været hjemme. Kan godt mærke, at det har vi haft behov for. Har været ret meget i søvnunderskud, så det at vi har kunne sove længe (i det omfang Silas har tilladt det) har været skønt. 

Nu skal vi så bare have nytåret overstået, og så kan vi slappe lidt af inden det for alvor går løs med det sidste planlægning til barnedåben. Eller slappe af og slappe af, det er nu nok så meget sagt. Næste uge bliver ret travl, så det er nok begrænset, hvor meget vi får slappet af. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...