tirsdag den 19. december 2017

19. december

I dag har jeg valgt at svare på nogle spørgsmål angående jul, som jeg har fået en veninde til at stille mig.

Hvad betyder julen for dig?
Julen betyder lige så meget for mig, som min familie gør. Julen er den bedste tid på året, og jeg går meget op i, at ingen skal føle sig glemt i julen. Jeg synes selv, jeg er god til at huske at ønske folk god jul - selv dem, jeg nærmest kun har kontakt med, når der den ene gang om året skal sendes julekort. Jeg kunne sagtens undvære alle andre helligdage, bare jeg kunne have julen. 

Hvilken julesmåkage er din yndlings?
Uha, det ved jeg faktisk ikke. Jeg kan lide rigtig mange forskellige, og der er faktisk ikke én, jeg foretrækker frem for de andre.

Hvis du kunne vælge én ting, som aldrig mere skulle være en del af din jul, hvad skulle det så være?
Puha, den var svær... jeg kan ikke rigtig finde én ting, som jeg ville undvære. Min (vores) jul er jo tilrettelagt efter, hvad vi godt kan lide at lave, samt sådan som VI ønsker vores jul. 

Bliver du aldrig træt af jul, nu når I starter julen så tidligt (midt november)?
Haha, nej det tror jeg faktisk er stort set umuligt. Allerede når vi når oktober kribler det i mine fingre efter at komme i gang med at pynte op, så tiden frem til midt november er MEGA lang (nok også derfor, jeg indimellem starter med at pynte op allerede i starten af november). 

Hvilken julesang (dansk/amerikansk) er din yndlings?
Det er ikke rigtig jul uden at jeg har hørt Last Christmas. Men de senere år er Kelly Clarkson's "Underneath the tree" også blevet en af favoritterne. 

Hvad ville være den værste gave, man kunne give dig?
Umiddelbart vil jeg sige værktøj (det må være Bents ansvar at ønske sig det *haha*). Ej, jeg plejer faktisk at blive glad for gaverne, nærmest uanset hvad jeg får. Og hvis der er et eller andet, vi virkelig mangler herhjem til, så kan jeg da også sagtens ønske mig det. 

Hvad ville være den bedste gave?
Nu er Silas jo ikke så gammel endnu, men når han bliver lidt ældre og selv laver gaver i vuggestue, børnehave osv, så vil det helt klart være de bedste gaver - uanset udseende. Jeg elsker, når vi får gaver, som vores venners børn selv har lavet til os. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...