torsdag den 14. december 2017

14. december

Dagens ord: Den største gave

Det kan nok næppe komme bag på nogen, at jeg tidligere i år fik den allerbedste og allerstørste gave, da vi blev forældre til Silas. 

Jeg ser mig selv som værende yderst privilegeret, at Silas "valgte" netop mig som sin mor, og jeg kan nu 100% forstå de mænd og kvinder, som siger at den største gave man kan få, er den man får, når man bliver forældre. 

De sidste par år, har jeg hvert år ønsket mig, at næste år ville blive året, hvor jeg blev gravid. Og sidste år skete det så. 

Jeg ved godt, at Silas ikke forstår det vilde af alt "juleræset" endnu, men derfor skal han da ikke snydes for julehyggen. Han er mit - eller rettere vores - lille mirakel, og jeg bilder mig ind, at det ikke bare er tilfældigheder, der har gjort, at han kom til verden netop d. 24. august. 

Og ja, jeg er jo nødt til at prale af min mirakel baby, så her kommer et julebillede af ham.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...