tirsdag den 5. december 2017

5. december

Dagens ord er: Juleønsker

Jeg har efterhånden fået sværere og sværere ved at finde på noget at ønske mig til jul. Men ikke desto mindre, så plejer jeg nu alligevel altid at komme frem med nogle ønsker.

Bent og jeg plejer at ønske os fælles gaver, og det hjælper selvfølgelig lidt på det, at vi kan ønske os noget fælles, for så kan vi tillade os at ønske os lidt dyrere og større ting af fx mine forældre.

Sidste år begyndte vi at ønske os julestel fra Royal Copenhagen (Stjerne riflet jul), og vi fik de første 2 kopper og kagetallerkner af mine forældre og min bror sidste år til jul. Det har vi så ønsket os mere af i år, og lur mig, om ikke vi nok skal få noget af det igen i år.

De sidste par år, har jeg så også ønsket mig sæsoner af Pretty Little Liars af Bent i julegave. Den sidste sæson udkom i september, så den kunne jeg jo passende ønske mig i år. Har en god fornemmelse af, at jeg får den. Men det er jo også noget, jeg virkelig ønsker mig.

For nogle år siden, fik jeg min første Little Things mean a lot engel figur af Bent i julegave, og siden har de også været fast ønske på min ønskeseddel. Jeg har nogle stykker af dem, men jeg kan altid finde plads til flere af dem. De er dog ikke helt så nemme at få fat i, ofte skal de bestilles hjem fra USA, og så koster de jo lige lidt ekstra.

Ting som smykker og gavekort til forskellige butikker kan selvfølgelig også altid bruges, men jeg vil hellere have en gave, som giveren har udvalgt specielt til mig. Det får mig til at føle mig lidt speciel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...