lørdag den 28. december 2019

4. advent

Jeg har haft lidt problemer med at udgive indlæg, så mit 4. advent indlæg er lige blevet lidt forsinket, men mon ikke nok I overlever - det tror jeg da i hvert fald. 

I søndags var det jo som bekendt 4. søndag i advent, og det betød, at jeg skulle åbne den sidste bloggeradventsgave for denne gang. 

I bloggeradventsgaven fra Lærke, var der denne gang et rigtig sødt ophæng til juletræet - en "kugle" som ligner et honningkagehus, og det havde jeg overhovedet ikke noget, som bare mindede om i forvejen, så det er en helt fantastisk gave, som i øvrigt også kom på juletræet med det samme. 

Og Bent havde også købt gave til mig i søndags, og af ham fik jeg den sidste Calendar Girl bog, så nu har jeg dem alle 4. 

Så vil jeg da også lige sige tak til Jeanette, for at hun igen i år havde arrangeret Bloggeradvent. Og en stor tak til Lærke for de 4 fine gaver. Det er bestemt nogle ting, som godt kan bruges. 

2 kommentarer:

  1. Årh, god gave - den er bare sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig rigtig sød - og den passer jo fint til en julefreak som mig :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...