onsdag den 11. december 2019

2. advent

Traditionen tro, var der igen i søndags gaver i min julesok (ja altså herhjemme er det ikke kun hunde og børn, som har julesokker).

Jeg nåede ikke lige at få skrevet det her indlæg i søndags, da vi havde sygt barn, men bedre sent end aldrig.

Min julesok indeholdt igen 2 gaver -  fra Bent og 1 bloggeradventsgave fra Lærke.

Den fra Bent indeholdt bog nr 2 i Calendar Girl serien. Som I måske husker, så fik jeg den første bog 1. advent, så nu ved jeg godt, hvad mine adventsgaver fra min bedre halvdel indeholder - og det brokker jeg mig bestemt ikke over.

Gaven fra Lærke indeholdt 3 søde hjerteformede kagedåser. De passer helt perfekt til vores konfekt, så ja de er allerede kommet i brug.

1 kommentar:

  1. Glad for at du kunne lide min advents gave 🤶🏼😊

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...