lørdag den 14. april 2018

Overraskende og højst uventet

Ja, de af jer, som er venner med mig på Facebook ved godt, hvad jeg hentyder til med denne overskrift. 

Inden påske fik vi nemlig en pænt stor overraskelse... nemlig at Silas skal være storebror til efteråret!!! Det var på ingen måde ventet - jeg mener, jeg tog minipiller. Og så havde vi selvfølgelig også fået at vide i Odense dengang, at jeg ikke kunne blive gravid  naturligt, så det var lidt af et mirakel med Silas, men ikke større mirakel, end at det nu er sket igen. 

Jeg vil ikke komme mere ind på, hvornår det skal være, for jeg ved ikke, hvem der læser med herinde. Men jeg kan afsløre, at vi til skanning sidste uge fik at vide, jeg var noget længere henne, end lægens første terminsdato antydede. Vi ved så til gengæld også, at det bliver endnu en lille dreng vi får. 

Grundet Silas lave fødselsvægt og evne til at tage på, mens jeg ventede ham, vil jeg blive fulgt ekstra denne gang, så de kan følge ekstra godt med i om alt er, som det skal være. 

Men ja, så må I altså indstille jer på, at der nok kommer endnu mere babyspam herinde - så kan I jo selv afgøre om I vil læse med til den tid eller ej ☺

5 kommentarer:

  1. Tillykke med endnu et familiemedlem. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Ja det er slet ikke til at forstå :)

      Slet
  2. Det er så vildt at det næsten ikke er til at forstå.
    Jeg er såå glad på jeres vegne..

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, troede faktisk jeg havde svaret på denne...

      Ja det er helt vildt. Og nu er der kun lidt over 4 måneder til - det er slet ikke til at forstå, at jeg snart er mor til 2 skønne drenge :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...