tirsdag den 26. december 2017

4. adventsgave fra Bent

I søndags var det ikke alene juleaften, det var også 4. søndag i advent. Og derfor lå der selvfølgelig også en adventsgave i sokken fra Bent ❤

Det var en flot indpakket gave, og allerede fra jeg skrev dato på, har jeg gået og funderet over, hvad det mon kunne være. Men jeg gættede selvfølgelig ikke rigtigt. 

Indholdet var noget, jeg havde ønsket mig, og noget jeg samler på (eller vi samler på). 

Det var nemlig årets juleornamenter fra Georg Jensen. Vi plejer at give mine forældre dem i julegave hvert år, og indimellem har jeg så også selv fået dem. I år fik jeg dem så i adventsgave. 

Jeg har fået så mange skønne ting i adventsgave i år, og det er da ærgeligt, at der på søndag ikke er en gave til mig, men så er der jo altså bare noget at glæde mig til næste år. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...