søndag den 24. december 2017

4. søndag #BloggerAdvent

Så er det blevet 4. og sidste søndag i dette års #Bloggeradvent. I dag var det tid til at åbne den sidste gave fra Marie.

I julekortet stod der, at gaven indeholdt lidt mundgodt, eftersom det jo er netop juleaften, det er 4. søndag i advent i år, og mundgodt er da også præcis, hvad der var i dagens gave. 

Dagens gave indeholdt nemlig en lækker æske Celebrations chokolade, og det er jo guf. Det er jo den perfekte gave, når vi nu skal være herhjemme i aften samt juledagene og nytårsaften - og ja indrømmet, jeg elsker jo chokolade :)

Jeg vil gerne sige tusind tak til Marie for gaverne. Selv om du ikke kendte mig inden #Bloggeradvent, så har du ramt helt og aldeles plet med de 4 gaver. Jeg har været SÅ tilfreds med dem alle. 

Tak til Jeanette for igen i år at have planlagt #Bloggeradvent. Tak for det store arbejde du lægger i det. Glæder mig allerede til at være med igen næste år. 

Tak til alle deltagerne i årets #Bloggeradvent. Det har været rigtig sjovt at følge med i, hvad I har købt, samt hvad I forskellige har fået. 



2 kommentarer:

  1. Sikke en lækker gave, mums..
    Skønt at du har hygget dig med åretsblogger advent..
    Glæder mig allerede til næste år..

    Håber i har nogle dejlige juledage.. Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en rigtig lækker gave :) Den skal også bare nydes en af dagene :)
      Har hygget mig rigtig meget med BloggerAdvent igen i år (præcis som de foregående år).

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...