mandag den 11. december 2017

11. december

Dagens ord er: Julepynt

Jeg ELSKER julepynt - og jeg har sørme meget af det.

Det meste af vores julepynt er i de traditionelle røde-grønne-guld-sølv farver. Det er de farver, jeg forbinder allermest med julen. I min verden er nisser røde - ikke blå, lilla eller andre "mærkelige farver (altså hver sin smag).

Da Bent og jeg lærte hinanden at kende, havde jeg ca. 4 flyttekasser med julepynt og Bent havde ca. 2. Det er nu blevet til MANGE flere, og der kommer jo nærmest noget nyt julepynt til hvert år.

I år har vi fået det ultimative julepynt (i hvert fald, hvis du spørger Bent) - nemlig en Twerking Santa. Da Bent så den, var han helt oppe og køre og mente, at sådan én måtte vi bare eje (han kom så med den undskyldning, at det var for Silas' skyld, men den køber jeg ikke helt). Men vi fik da bestilt én på eBay, og da den så kom, blev både far og søn ellevilde. 

Hvis I ikke lige ved, hvilken julemand, jeg snakker om, så er det denne: 


Og ja, den er sgu da meget sjov, om ikke andet så får den da Silas til at grine, og så har vi også noget julepynt, som det ikke er mig, som har valgt ☺



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...