torsdag den 21. december 2017

21. december

Dagens ord er: Kirke 

I vores juleoppyntning er kirker en fast del. Jeg er ikke praktiserende kristen, men jeg forbinder alligevel kirker med julen. 

I mange år har min mor, min bror og jeg været i kirke juleaften til julegudstjeneste. De sidste 3 år har det dog været min mor, min far og jeg (og så har min bror og Bent været hunde- og madpassere herhjemme). 

Jeg synes det er så hyggeligt at være i kirke juleaften. Nu er jeg absolut ikke den, som kommer i kirke flere gange om året, men til jul gør jeg. Og Vamdrup Kirke er så hyggelig til jul, så det er noget, der hører sig juleaften til. 

I år skal vi da også af sted. Bent og min bror har meldt sig ganske frivilligt til at passe Silas, hunde og mad igen - og det skal de da have lov til :) 

Vil da lige vise Vamdrup Kirke, bare sådan for hyggens skyld. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...