mandag den 18. december 2017

3. adventsgave fra Bent

Jeg var også så heldig i går, at der lå en adventsgave fra Bent i min julesok. Jeg havde en lille idé om, at indholdet kunne være en bog, men igen havde jeg jo ingen anelse om, hvilken bog det kunne være - hvis jeg da overhovedet havde ret i min formodning. 

Og jeg havde ret... indholdet var nemlig lige præcis en bog.. og igen en bog, jeg havde ønsket mig. 

Det var nemlig Bedemandens datter af Sara Blædel. Har hørt den som lydbog, men kunne godt tænke mig at have den i "papirudgave" til at stille i reolen sammen med alle andre bøger. Og nu har jeg den så. 

Jeg er selvfølgelig stadig en del udfordret,  hvad angår det at læse, men jeg prøver, og så må det tage den tid, det nu end tager at komme igennem en bog. 




2 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig læst nogen af hendes bøger, men jeg overvejer om den her skal ha en chance..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har læst en del af dem (eller nærmere hørt dem som lydbøger) :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...