søndag den 4. maj 2014

Årets eneste konfirmation vel overstået...

I dag har Bent og jeg været til konfirmation... vores udlejers datter Isabella skulle konfirmeres, og vi skulle da med :)

Det var en rigtig hyggelig dag, og hun var bare så smuk en konfirmand... Festen blev holdt på Marina Syd i Kolding, rigtig hyggelige lokaler...

Som altid når der er fester forude, var der dømt tøjkrise i det lille hjem.... men jublen kunne bestemt spores, da jeg så prøvede et par sorte bukser, som jeg ikke har kunne passe i x antal år, og jeg rent faktisk kunne komme i dem og både knappe og lyne dem :) ja, jeg får da tabt mig en smule... nu mangler jeg heller ikke så meget... Men i dag røg der lige lidt usundt ned, så fra i morgen og de næste 14 dage frem, står den på lutter sund kost... Nu SKAL de sidste par kg altså væk!!! Basta!!!

Kan godt mærke jeg er ved at være lidt kvæstet nu... det var lidt en prøvelse for min angst at være blandt så mange mennesker i dag, men jeg klarede det :)

I morgen skal Jessica til sin første skriftlige eksamen i dette skoleår.. hun har været pænt nervøs... kan huske, hvordan jeg selv havde det dengang.. men jeg tror selvfølgelig på hun nok skal klare det :)

Vil sige godnat og lige se det færdigt, jeg er i gang med at se i fjernsynet, og så er det vist sengetid... sov godt allesammen når I kommer så langt, hvis I da ikke allerede er i drømmeland...

3 kommentarer:

  1. Hej Smukke..

    Hvor er det lækkert du du lige kunne smutte i bukserne, jeg har selv tøjkrise over den konfirmation vi skal til.. Jeg købte en kjole den anden dag, men hverken søren eller min mor synes den er pæn til mig, så den skal vidst byttes igen.. Lige nu overvejer jeg bare at komme i noget mindre fint, men noget som jeg bare det godt i. Kan godt mærke at min angst også kommer på en prøvelse. Sejt at du klarede dagen..

    Du må sove dejligt.. jeg skal lige læse list blogs og så skal jeg også finde drømme land.. Nat Nat.. <3

    SvarSlet
  2. Ja, jeg blev også bare så glad da måsen kunne klemmes ned i nogle gamle bukser :) Det var totalt optur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg virkelig godt søde.. Du er for sej.. <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...