torsdag den 1. maj 2014

Første køb på ebay

Ja ja, jeg er måske lidt bagud med det med at handle på ebay, men hva sådan er det :) I går lavede jeg mit første køb derinde (wow store sager) :) købte en slags pung/taske til Bent til hans telefon... den ligger i lommen sammen med lighter, nøgler og hvad han ellers har i lommerne, og så har den jo tendens til at blive ridset...

Derfor har jeg købt denne til ham....

Jeg har fået oprettet en profil på Eovendo, hvor jeg hver dag ser et antal reklamefilm, som hver især giver 25 øre... Disse penge overfører jeg så til Paypal, så jeg har lidt at købe lidt småtterier for... det er jo penge, som jeg ikke budgetterer med at have, så derfor kan de bruges på lidt forkælelse til jeg selv, Bent, Jessica eller hvem jeg nu måtte have lyst til at forkæle lidt... 

Og der er jo mange spændende ting man kan købe på nettet, så mon ikke jeg nok skal kunne få dem brugt :) det er jeg absolut sikker på :) 

1 kommentar:

  1. Ebay er en farlig verden.. hvis først man rigtig finder de gode tilbud kan det være svært at stoppe igen,. Jeg prøver at holde mig fra det.. Især i forhold til negle lir er der alt for meget der frister.. :P ha ha... De har sikkert også en masse i forhold til de kort du laver..

    Krammer <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...