torsdag den 22. maj 2014

En dejlig uge indtil videre...

Skal da lige love for sommeren er kommet til lille Danmark :) og det er jo bare skønt... I dag har jeg taget computeren med udenfor, så kunne jeg nyde solen og blogge lidt samtidigt... win-win situation :)



I mandags var vi hjemme ved mine forældre og spise.. Jessica skulle til samtale på Hansenberg, hvor hun skal i 10. klasse efter sommerferien... Det var kun lige et kort møde på et kvarters tid, hvor vi mødte studievejlederen og UU-vejlederen... Det var individuelle samtaler, hvor de skulle høre lidt om Jessicas fremtidsønsker og høre lidt om hendes forventninger til dem og til 10. klasse generelt. Og de var faktisk rigtig flinke derovre... D. 23. juni skal vi så til noget informationsmøde, hvor de fortæller om skoleåret, og hvad der skal ske...


I går fik jeg så mit nye kamera :) min gamle spejlreflekskamera (CANON EOS1000D) valgte jo lige pludselig at begynde at drille, så jeg måtte have fat i forsikringen... Da jeg købte det, tegnede jeg en ekstra 5 års forsikring på det, så jeg ihvertfald var dækket 100% ind, hvis der skete noget med det indenfor de første 5 år... Jeg ringede så til forsikringen for små 14 dage siden, fordi at kameraet nogen gange ikke ville tage billeder... Jeg kunne af og til holde udløserknappen nede i 1-2 minutter uden at det ville tage billeder... Plus at det så indimellem skrev at hukommelseskortet var fuldt, selv om der måske kun var 5-10 billeder på, og da det så ikke hjalp at sætte et helt nyt kort i, ja så måtte jeg jo ringe...


Jeg indsendte så skadesanmeldelse, og hørte så ikke mere fra dem.. I mandags ringede de så og sagde at det værksted, de plejede at bruge, var gået konkurs, så det var godt mit kamera ikke var sendt ind endnu... men selv om de havde fundet et andet værksted, så havde de besluttet at ombytte mit kamera til et nyt... For det var jo (i kameraverdnen) et gammelt kamera, så det ville være billigere at give mig et  nyt... Det brokkede jeg mig naturligvis ikke over... Igår fik jeg så mit nye kamera... et CANON EOS1100D, så det er jo lige lidt nyere, og det kan man da ikke tillade sig at brokke sig over :)


I går syntes Bent også at jeg skulle have blomster, så jeg fik en rigtig flot buket :) Han er blevet rigtig god til at komme med blomster når han synes han vil være lidt ekstra sød ved mig, og det kan man ikke brokke sig over, når man elsker blomster :)


Vi har nu også fået ordnet det sidste i haven - der er kommet hæk op ud til vejen, så nu er haven lukket af igen.. Det er kommet til at se rigtig godt ud, og flere af naboerne roser vores arbejde til skyerne, så det er jo bare så skønt :) Så er der ligesom noget ved at gå og lave det :) 





2 kommentarer:

  1. Lækkert indlæg... Dejligt at du har fået dit nye kamera.. :D

    Jeg er så misundelig over at du har fået have og det er da blev rigtig godt nu hvor hækken også er sat.. :D

    Kæmper Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt med et nyt kamera :) det bliver også brugt flittigt ;)

      Ja, haven er ved at være rigtig dejlig nu, hvor den er lukket af igen... nu kan hundene også lidt bedre rende rundt uden at vi behøver holde øje med dem... Før stod der jo kun et trådhegn, så det kunne de jo sagtens vælte hvis de nu havde lyst, men det har de så ikke gjort, men alligevel har vi jo holdt lidt øje med dem :)

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...