mandag den 19. maj 2014

Min foretrukne ferieform

De af jer, som kender mig virkelig virkelig godt ved, at jeg er Campist med stort C.

Jeg har gennem hele min barndom været vant til at være på camping med mine forældre og min lillebror. For 25 år siden var vi for første gang på ferie ved Skiveren Camping - en skøn campingplads ca 30 km fra Skagen. Og så har jeg ellers været der næsten hver sommer siden...

Jeg elsker campinglivet. Det med at kunne tage af sted, og lægge alle hverdagens ting bag sig.. Det er hygge...

Igennem tiden har jeg stort set prøvet camping på alle måder... I campinghytte, i villatelt, i almindelig telt, i campingvogn og i Camp-Let.... Og jeg kan faktisk ikke rigtig vælge en af de former fremfor den anden, hvis jeg skulle vælge i dag... Der er sq noget godt  ved dem alle... Og hovedsagen for mig, er bare at ferien foregår på Skiveren Camping.

I  2008 havde jeg Bent og Jessica med deroppe for første gang, og de var lige så begejstrede for det, som jeg er :) Siden har de også været med deroppe nogle gange, og Bent og jeg var da også på bryllupsrejse deroppe :)

Når jeg nu har været deroppe så mange gange, er der selvfølgelig mange af de andre gengangere, samt personale deroppe, som man snakker godt med... Dem, som har campingpladsen er nogle af de rareste mennesker, og vi får altid nogle hyggelige snakke deroppe... Så er det ligesom lidt mere spændende at komme der synes jeg..

Her er lige lidt billeder fra pladsen...














Vi ved ikke endnu, om vi kommer derop i år... Altså, vi kommer derop på en éndags tur, da mine forældre skal derop en uge, og vi har så aftalt at vi (Bent, Jessica og jeg) tager derop og overrasker dem den ene dag.. Vi kører herhjemmefra tidligt om morgenen, og så må vi se hvornår vi kommer hjem... Det skal nok blive hyggeligt :)




2 kommentarer:

  1. Jeg kan også rigtig godt li camping.. Søren og jeg prøvede det for 2 år siden i telt, men altså det var noget af et pakke arbejde for kun 2 overnatninger.. Hvis vi skal afsted igen skal det være for flere dage. Søren har i år lovet at arrangere en shelter overnatning til mig.. Det er jeg meget spændt på. :P

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker camping, men synes også indimellem det er et værre pakke arbejde, så vil også helst være afsted længere end et par overnatninger :) vi overvejer lidt at tage af sted en weekend i september, men intet er sikkert endnu :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...