mandag den 5. maj 2014

Den der sommer der.....

den lader godt nok vente på sig synes jeg... Regn, regn og atter regn... Det er der sq da ikke meget ved... Sidder og ser fodbold lige nu :) ville gerne ud og gå en god lang tur, men gider ikke gå i regnvejr... Må bare håbe det holder tørt senere når Bimmer og Shang skal ud - ellers er der jo ikke noget at gøre ved det.... Vores aftentur, den skal vi have :)

Jeg har i dag fået skåret lidt ud til kort, samt sat billeder ind i fotoalbum, så lidt har jeg da fået udrettet... Var også lige en tur i Kolding med min veninde Mette i formiddags... skulle lige køre hende til kiropraktor, det var nu hyggeligt nok :) Det er altid hyggeligt med sådan en tøsetur, hvor vi bare kan tøsesnakke :)

Har gentagne gange i dag oplevet, at der er én med hemmeligt nummer, som har ringet til mig... Når jeg så har taget telefonen, bliver der bare sagt hej i den anden ende, og så bliver der lagt på... Og det er fandme ved at være lidt irriterende... eller rettere, meget irriterende... Altså, fair nok at man kan have nogle grunde til at ønske at have hemmeligt nummer - det er jeg fuld af forståelse for.. men man har jo ingen chance for at vide, hvem der ringer, så man evt kan ringe tilbage, og slet ikke når folk så ikke engang lige gider bruge 1 minut på at lægge en besked på telefonsvareren...Men nok om det :)

Har været så uheldig at redde mig et par forkølelsessår... eller nærmere en 8-10 stykker (og det er absolut INGEN overdrivelse...), så den står på Zovir for mit vedkommende... Håber det hjælper...

Ha en god aften derude :)

1 kommentar:

  1. Jeg har ellers set at der ville komme masser af sol og sommer i næste uge, men det har de vidst lavet om igen.. nu bliver det vidst bare gråt og regn.. øv.. Glæder mig til der kommer lidt varme igen og så vil jeg i havet når første chance byder sig.

    Lyder hyggeligt med lidt veninde tid.. skønt <3

    Jeg hader virkelig selv når nogen ringer med hemmeligt nr til mig.. Jeg er alt for nysgerrig til sådan noget.. ha ha... ofte er det dog bare kedelige telefon sælgere.. ;)

    Håber du snart kommer af med dine forkølelsessår.

    Knus <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...