torsdag den 8. maj 2014

Den danske sommer

De sidste par dage har vejret godt nok bare været rigtig dansk-sommer-agtigt... Solskin, regnvejr, solskin, regnvejr...

Det er jo så typisk dansk sommer, som noget kan være :)

De sidste 2 dage har vi været hjemme ved mine forældre og spise... når de inviterer, skal de ikke noget negativt fra vores side.. gratis mad er jo god mad..

Jeg har snydt lidt og vejet mig i dag... og glæden var rigtig stor, da den afslørede, at jeg nu kun mangler sølle 800 gram før jeg er nede på den ønskede vægt... Nogle af jer ved, hvad der står på spil, så min glæde og jubel er vel forståelig?????

Så er det allerede fredag igen i morgen... synes denne her uge er fløjet af sted.. Og det endda selv om vi ikke rigtig har lavet noget vildt.. vi har været hjemme ved mine forældre, men udover det har vi intet foretaget os.. Altså det sædvanlige rengøring, tøjvask osv er selvfølgelig klaret, men det er da også det :) indimellem er det ikke så ringe endda at tage nogle fridage, hvor man bare er doven.... *griner*



1 kommentar:

  1. Hej smukke..

    Ja sagde du lige dansk sommer vejr.. der kommer godt nok vand ned fra himlen.. Heldigvis skulle det vidst blive bedre sidst i den nye uge.. Weeee... :P

    Det er så fedt at du er så tæt på dit mål, inden du ser dig om er du jo i mål..
    Jeg krydser fingre for at din drøm går i opfyldelse.. <3

    Fridage er altid godt og alle de praktiske ting løber jo ikke nogen steder..

    Håber i nyder weekenden.. <3
    Knus <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...