torsdag den 1. maj 2014

Gourmetaften i Brugsen


Superbrugsen her i Vamdrup har Gourmetaften i dag, så Bent og jeg skulle da selvfølgelig over og kigge... og hold da op, hvor var der mange lækre smagsprøver... Både kød, kartofler, øl, vin, juice, is, jordbærkage, flødeboller, chokolade og kaffe... så vi blev godt mætte...

Der var godt nok også mange mennesker derovre... men det er der jo ikke noget at sige til :) og så havde de også en masse gode tilbud, så de skal nok have haft en god omsætning i dag :)

Og mærkede intet til min angst overhovedet mens vi gik derovre, så det er totalt et plus i kalenderen :)

3 kommentarer:

  1. Lækkert.. Jeg holder mig altid fra sådan noget fordi jeg netop ved at min angst går amok.. Jeg kan lige klare det hvis det er by night udenfor..

    Du er virkelig bare sej og husk at hold fast i den sejr og nyd det..

    Krammer <3

    SvarSlet
  2. Jeg var heller ikke sikker på, om jeg kunne klare det :) men det kunne jeg :)

    SvarSlet
  3. Jeg fik også kagemand sidst jeg var i Brugsen - bonus B-)

    - Anne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...