tirsdag den 27. maj 2014

Den varme den varme

Jeg er ikke helt smeltet væk endnu... men det er dog tæt på :)

Har haft en helt igennem skøn weekend... Lørdag eftermiddag var Bent og jeg hjemme ved mine forældre med 2 kort, som de skulle bruge til barnedåb søndag... Vi skulle så lige i Netto og hente nogle gode tilbud, og så gik turen hjem... Mine forældre havde nemlig meddelt, at de kom herud og grille lørdag aften, så vi skulle hjem og gøre klar :)

Da jeg arbejdede i genbrugen sidste sommer, købte jeg et badmintonsæt med net, 4 ketsjere og 2 fjerbolde... det satte vi så op i haven i lørdags, og så fik vi nogle sjove timer til at gå med det :) det er nu meget sjovt..









Vi havde også lige en gang vandkamp i lørdags, Bent, Jessica og jeg... Pigerne mod manden (meget fair ikke sandt) ;) Den eneste, som fik vådt tøj var Bent - så kan han lære det ;)

Søndag skulle vi jo så op og stemme... Vi skulle stemme oppe i hallen, så vi fik en lille gåtur ud af det - vejret var jo fint, og der er ingen grund til at starte bilen for den smule vej...

Søndag eftermiddag kom min svigerfar så herover.. Har ikke set ham siden før jul, så det var rigtig dejligt han kom over.. Han havde en masse tøj med af Jessicas, som hendes mor ikke ville sende herover, så nu har hun næsten alle tingene herovre... Der har været en masse bøvl  med hendes mor, så det har været en hård kamp!!!

Søndag aften var mine forældre og min bror herude... De er så glade for min svigerfar, så de skal altid lige ses når han er herovre... Så der fik vi også lige sludret lidt :)

Igår kørte min svigerfar så til sjælland igen... Han kommer dog snart over igen, da han skal hjælpe og med at male hus her i løbet af sommeren :)


2 kommentarer:

  1. Hej søde..

    Skønt indlæg, man kan virkelig se hvor meget i hygger jer og hvor glade i er for det nye hjem.. Det fortjener i.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde :) ja, vi er rigtig glade for det hjem vi har fået :) det er det bedste vi har haft...

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...