torsdag den 22. maj 2014

Jeg har ret til mine egne meninger og holdninger...

De af jer, som jeg er venner med på FB, ved nok at jeg forleden postede en status med mindre pæne ord... PÅ MIN EGEN PROFIL!!!!! Der var selvfølgelig straks nogen, som skulle spille smarte og komme med kommentarer om at den slags ikke hørte hjemme i åbent forum og sådan noget...

Startede statussen med at skrive advarsel og at statussen indeholdte mindre pæne ord, og lavede nogle linieskift, så jeg ikke bare kom ud med en masse sådan lige....

Altså, på min profil vil jeg altså selv bestemme, hvad jeg skriver... Ligesom jeg også selv styrer, hvad jeg blogger om, samt hvad jeg skriver på Twitter... Og nu er det ikke sådan, så jeg nævner nogen navne - jeg vil ikke udgive folk ved at nævne navne... Og i det her tilfælde, har jeg hverken personen eller nogen fra hendes venneliste på min venneliste, så det kan vel i bund og grund være fløjtende ligegyldigt!! Jeg har ikke sagt noget, som jeg ikke ville stå indenfor, hvis jeg stod ansigt til ansigt med hende... Og hvad noget andet er, så ved jeg, at hun også går og sviner mig til.

Personligt har jeg det sådan, at hvis folk skriver noget, som jeg ikke gider "høre på", så ignorerer jeg det da bare...  Og hvis det så endelig er noget, der er henvendt til mig, så må de vel have nosser nok til at sige det direkte til mig...

Lige et lille brok indlæg fra mig :) det skal der være plads til indimellem :)

2 kommentarer:

  1. Det er altid et svært emne og jeg har den holdning at man selv skal gøre hvad man har lyst til på ens facebook twitter osv.. Det er helt op til en selv og ja jeg har selv muligheden for at kigge væk hvis der skulle stå noget jeg ikke bryder mig om.

    Dog har jeg selv den holdning at jeg prøver at holde drama eller mine frustrationer væk fra Facebook.. Folk kan ikke tåle det og det skaber ofte et større problem end man egentlig selv ønsker. Folk på Facebook vil helt leve med et glasbillede.. Jeg har selv noget lettere ved at råbe op på feks twitter. Det er som om det på en eller anden måde er mere acceptere og forstået der.

    Jeg kan også sagtens brokke mig på bloggen og råbe lidt der, dog holder jeg det mest personlige væk fra bloggen.. Så hvis man gerne vil ha mig 100% også uden filter så skal man fange mig på twitter eller privat.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan jo også gøre præcis som man føler for :) jeg har også personligt den holdning, hvis nogen skriver noget jeg ikke gider læse, så kan jeg jo bare springe det over - og er jeg advaret på forhånd, så er det jo mit eget valg, hvis jeg vælger at læse videre :) Det kan jeg jo ikke klandre andre end mig selv for :)

      Men det er jo op til en selv.. og nogle vil gerne læse og brokke sig bagefter :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...