søndag den 18. maj 2014

En solfyldt Bededagsferie

De sidste par dage har det da godt nok været et skønt vejr... Sol sol og mere sol... Hvilket her i huset har betydet at vi har tilbragt en stor del af dagene udendørs :) Haven er næsten ordnet, og vi har fået grillet i stor stil... Jamen er det ikke skønt??? :) Lige nu er det dog en smule overskyet, men solen har været fremme, og den kommer igen, det er bare et mindre skydække, der skal passere :)

I fredags havde vi en rigtig"fridag"... Vi var ude og gå en god tur Bent og mig... og så tændte vi op i grillen om aftenen...

Her er nogle billeder fra vores "Bededagsferie"

Bimmer og Shang nyder at kunne være udenfor det  meste af dagen. 

Hygge på terassen

Bimmer og Shang

Shang følger nysgerrigt med i, hvem der går forbi ude på fortovet

Gang i grillen


Det er altid hyggeligt, når vi har tændt op i pejsen udenfor

Øh ja... billedet siger vist sig selv :)

Bent og jeg :) 

Min smukke Bimmer dreng :)


Jeg er taknemmelig for min lille familie herhjemme... De betyder alt for mig.. På trods af alt, hvad vi har været igennem, så har vi det perfekt... og vil ikke undvære dem... 

I går var vi til fødselsdag ved min venindes søn Jonas... Han blev 6 år i går, så vi var til stor morgenmadsbord henne ved dem :) 

Det var rigtig hyggeligt... Tænk han allerede er 6 år, og skal i skole efter sommerferien... Synes stadig det var som i går, vi var til barnedåb ved ham.. Tiden går nogen gange ALT for stærkt synes jeg... Det er helt vildt... 
Nu er der heller ikke længe til Bent og jeg har 2 års bryllupsdag... Ja jeg er typen, der går op i at man gør lidt ud af bryllupsdagene, selv om det ikke er de store dage såsom Kobberbryllup, Sølvbryllup og Guldbryllup... Selv om det "kun" er 1 år,2 år, 3 år osv, så kan man godt gøre lidt ud af dagen alligevel... Ved godt det ikke er alle, der har det på den måde, men jeg har altså :)

Har været oppe siden kl. 8:15 i dag... sov så også allerede ved 22:30 tiden i går, så har vist fået min søvn :) Har så brugt morgenen/formiddagen på en masse praktisk herhjemme.. Synes altid der er såååå meget vasketøj... og så har vi endda ikke engang små børn... men en teenager kan åbenbart også bruge en masse tøj (i hvertfald er det ikke unormalt at 2/3 af vasketøjet er hendes ) :)

Nå, nu vil jeg lige have ordnet lidt inden der kommer nogen og henter vores gamle fryser... den står bare og fylder, så da vi kunne forære den væk til nogen, som manglede en så har vi valgt at gøre det :) 

3 kommentarer:

  1. Lækkert, fik straks lyst til grillmad.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Grillmad er absolut noget af det bedste ved sommer :)

      Slet
  2. Lækkert indlæg søde og hold nu op hvor jeg elsker at du rækker tunge på det billede, det viser at du er glad og lidt små tosset og det giver store plusser i min bog.. Ha Ha.. Bogen om alle de søde og dejlige.. :D

    Knus <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...