onsdag den 14. maj 2014

Endelig færdig

Har nu igennem længere tid gået og prøvet at tage mig sammen til at få ryddet op i kasserne oppe ovenpå i opbevaringen... men det ha lige været med at få taget mig sammen til det... Fik startet midt i marts, men så er det ikke rigtig blevet til så meget siden... I lørdags besluttede jeg mig så for at komme lidt videre, og i dag fik jeg så langt om længe ordnet det sidste deroppe... Og hold da op, hvor har jeg fået smidt meget væk deroppe fra... Helt vildt så meget skrammel man får samlet sammen...

Har siden i lørdags haft den vildeste kvalme... har svært ved at holde noget mad i mig... så er bare totalt drænet for energi... Har de sidste par dage ligget på sofaen det meste af dagen... Har bare ingen energi til noget som helst... Altså støvsugning og sådan det får jeg da ordnet... Bent vil gerne hjælpe, men jeg vil bare helst klare så meget som muligt... Altså, jeg er jo ikke handicappet eller noget... bliver bare træt over ingenting :)

Så er det Store Bededag på fredag... Er der nogen, der skal have varme hveder i morgen??? Det får vi altid i min familie... Og i morgen er da ingen undtagelse... Vi skal hjem til mine forældre og have varme hveder... :)

Den sommer, som DMI havde spået skulle komme i sidste uge, den synes jeg ikke helt jeg er stødt på endnu... Jeg er seriøst snart ved at være træt af regn... Alt ukrudtet vokser jo, som jeg ved ikke hvad, og det er satme trælst... Fik slået græsplænen forleden dag - i øsregnvejr skulle jeg hilse og sige... Græsset var blevet lidt langt, så jeg måtte jo i gang... og da genboen så også var ude og slå græs, ja så kunne jeg jo også :) og så skulle lidt regn (ja ok meget regn) ikke stoppe mig... Men det har jo regnet siden, så jeg kan da snart slå den én gang til...

Nå jeg vil  ud med Bimmer og Shang og så hjem og slappe lidt af igen :)

2 kommentarer:

  1. Ja jeg er jo lid bagud med at få læst blogs...

    Lækkert at du fik ordnet det sidste og smidt en masse ud.
    Det er på en eller anden måde en helt fantastisk følelse ikk??

    Håber du har fået det lidt bedre og nyder solen, nu den er kommet..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er skønt at have fået ryddet op og virkelig sorteret :) fik kørt 7 flyttekasser til genbrug og smidt 3 kasser og 8 affaldssække på forbrændingen i weekenden, så der er rigtig blevet ryddet op :)

      Har desværre ikke fået det bedre endnu, men mon ikke det kommer - det håber jeg da :)

      Knus

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...