mandag den 12. maj 2014

En ny uge truer...

Så er det atter mandag morgen... jeg vågnede allerede kl. 8 (hvad sker der for, at det er begyndt at ske oftere og oftere, at jeg er oppe før kl. 9 uanset tidspunkt, jeg falder i søvn)...

Men anyway... så jo Melodi Grand Prix i lørdags, og efter min mening var det helt fint at østrigs Conchita Wurst vandt... En drag, hvorfor skulle han/hun ikke også have lov til at vinde, når sangen altså er god nok...
Skulle der sidde et par stykker, som ikke har hørt/set den, så er den her...


Jeg ved godt, at netop denne sang, er en sang, der for alvor deler Melodi Grand Prix vandene.. lige så mange, som synes det var den rigtige der vandt, lige så mange sidder der og bander og at en mand i dametøj/en kvinde med skæg kunne vinde... men sådan vil det nok altid være.. det er nok svært at blive 100% enige om, hvilken der var den rigtige vinder :)

Jeg havde jo lavet karamelrand for første gang i lørdags, og det smagte bare super godt... Det er ihvertfald ikke sidste gang, jeg har prøvet at lave det... 

Både mit kamera og min computer er nok snart på vej til reparation... tænk at skulle undvære det... ej det går nu nok... Da jeg købte det, valgte jeg at få 5 års fuld forsikring på begge dele, så kommer ikke selv til at betale for nogle reparationer på det før næste år, så det passer da fint, at der er bøvl med begge dele nu :) Heldigvis har Bent da en computer :) 

I går var det jo Mors dag... Og jeg fik chokolade af Jessica :) sådan en lille tanke fra en man holder af, er jo aldrig dårlig.. vi var da også hjemme ved mine forældre med en gave til min mor :) Hun fik et gavekort på 250 kr til sin yndlingstøjbutik... Og det vakte stor jubel, skulle jeg hilse og sige :) 

Har en idé om at jeg skal have ryddet op i det sidste oppe ovenpå i dag, men om jeg kommer så langt, vil tiden jo vise :) haha :) 

2 kommentarer:

  1. Hejsa..

    Der er helt sikkert delte meninger om Conchita Wurts..
    Min Mormor reaktion var.. ej Jeanette sådan noget kan jeg altså ikke li'..
    Det er jo en Mand.. Føj..

    Ja hun er fra en generation med mange fordomme og jeg ved at det bare er fordi hun er uviden.. :D

    Lyder til at det går godt ved jer, det er super lækkert.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har også hørt mange blandede reaktioner på vindersangen... men det ændrer ikke på mit synspunkt om, at jeg synes det var den rigtige vindersang :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...