onsdag den 30. april 2014

Endelig hjemme...

Er næsten lige landet i Vamdrup efter en travl, men hyggelig eftermiddag og aften....

Vi kørte hjem til mine forældre i eftermiddags da Jessica var kommet hjem fra skole (har vist ikke fået fortalt at hun er hjemme ved os igen, men det er hun)... Bent og jeg kørte så på kirkegården med min far og min bror... Det var som altid vedmodigt at være deroppe, men det skal gøres - så der er ingen kære mor... Og farmor fik sin fødselsdagsblomst, så det var perfekt <3

Efter vi så havde fået noget at spise, kørte Bent, min mor og jeg til Tyskland... De havde hundemad på tilbud til 4x10 kg for 199,95 kr, og med 2 store dejlige vovser i huset, så kunne vi ikke lade sådan et tilbud være.. Det skal nok blive spist :)

Derudover fik vi lige handlet lidt flere gode tilbud, så nu har vi fyldt op af lidt af det hele igen... sådan en Tysklandstur er nu ikke dårlig... :)

I morgen skal jeg til læge kl. 9:00, så tror ikke det varer så længe inden det er sengetid... kan godt mærke jeg er ved at være lidt brugt... 

Sov godt allesammen når I når så langt... 

2 kommentarer:

  1. Hej Smukke..

    Jeg synes det er dejligt at hun er flyttet hjem til jer igen.. Bare husk at pas rigtig godt på dig selv sødeste <3

    Lyder nu alligevel som en rigtig skøn dag, på trods af et lidt svært besøg ved din Farmor. Jeg er sikker op hun er glad for sin blomst. <3

    Du må sove dejligt.. tror også jeg er nød til at kravle i kassen nu..
    Nat Nat <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hverken Bent eller mig vil tillade at hun ødelægger noget som helst mellem os, så vores hjem vores regler.. og det må hun så bare indordne sig under... ikke mindst for hendes egen skyld....

      Tror også min farmor sidder og kigger ned og sender os en tak for blomsten <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...