søndag den 13. april 2014

Lysten til at blogge er vendt tilbage....

Har ikke lige fået blogget så meget den senere tid, har simpelthen ikke kunne finde lysten til det.. Jeg har haft sindssygt mange ting at tænke på, og det har altså haft højere prioritet end bloggen... Vil ikke komme nærmere ind på, hvad det er, men vi har haft en hård uge herhjemme....

Igår var vi til 80 års fødselsdag ved min mormor... Hele familien var samlet, og det var bare rigtig hyggeligt... kan slet ikke huske, hvornår vi sidst har været så mange samlet... Vi er en stor familie, så vi ses næsten aldrig allesammen.. Og i går var der da også et par stykker, der manglede, men sådan er det jo :) Vi var 78 i går, og vi hyggede os :) Og vi gav min mormor en rigtig hyggelig fødselsdag, så det er jo hovedsagen...

Jessica og mig var ovre og hjælpe 2 mostre og onkler med at dække borde i går morges kl. 7:30, og det var nu meget hyggeligt selv om det var tidligt at komme op en lørdag morgen :)









I dag har jeg så selv fødselsdag :) Vågnede kl. 7:40 i  morges, og da klokken blev 8, gad jeg ikke ligge og vende og dreje mig længere, så der stod jeg op... Gik så i gang med at bage boller, og hentede så også rundstykker, så vi kunne hygge os når Bent og Jessica stod op :) 

Vi sad så og hyggede os med morgenmad alle 3, mens jeg åbnede gaver.. Af Bent fik jeg en NFL Denver Broncos trøje, som jeg har snakket om længe.... Af Jessica og hundene fik jeg en Britney Spears parfume, en nyt hukommelseskort til mit kamera og sæson 1 af Pretty Little liars... 

I eftermiddags var min veninde Mette, hendes mand, deres 2 børn, samt min morfar, mine forældre og min lillebror til fødselsdag herude... det var super hyggeligt, og også der fik jeg nogle gode gaver... Mine forældre  og bror gav mig en ny grill.. Det var så også det eneste jeg har snakket om den sidste måned :) Af min morfar fik jeg 100 kr og af min veninde og familie fik jeg 150 kr samt chokolade :) Så det var ikke dårligt... 

På søndag skal vi så have familien til fødselsdag, så der bliver der også nok at se til :) 










Nu sidder vi bare og slapper af :) Det er velfortjent.... Har en lidt hektisk uge foran os, så afslapning er absolut ikke dårligt når man har muligheden for det :)

1 kommentar:

  1. Hej Smukke..

    Det lyder bare som en rigtig skøn dag.. :D

    Håber du får en dejlig uge og husk nu at vær god ved dig selv <3

    Knus <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...