søndag den 27. april 2014

Sommeragtigt vejr i lille DK

Selv om kalenderen siger forår, så har vejret her i weekenden været helt sommeragtig... og det kan man jo ikke brokke sig over...

Jeg har dog ligget med influenza et par dage nu, så det er først i dag, jeg sådan tilnærmelsesvis har fået noget ud af solen...

Igår lå jeg inde på sofaen og sov det meste af dagen... var udenfor et par gange, men frøs hele tiden, så ikke engang det at jeg lå under et tæppe på min nye solvogn kunne gøre noget ved det... så ind på sofaen igen...

I dag har jeg dog været ude det meste af dagen, dog med godt med tøj på, så det der med sommertøj - det må lige vente lidt endnu... Har været ude og gå en times tid i eftermiddags med Bent... Det var godt nok varmt, men er blevet enig med mig selv om, at denne her influenza skal svedes ud af kroppen :)

Her er lige lidt billeder dagen i dag... en dag i haven :)
Bimmer spiser is...

Shang spiser is...

Bimmer og Shang står og lurer...

Bimmer og Shang leger i haven...

Shang er gået under bordet...

Shang tager lidt sol...

Bimmer har fundet en plads i solen....


Ja, det er med at udnytte de soldage man kan... man ved jo aldrig, hvor mange vi får :) men vi må da håbe, det varer ved lidt endnu :)

Håber I har haft en god weekend :)

2 kommentarer:

  1. Ej hvor ser det bare hyggeligt ud..
    Jeg er ret misundelig over at i har en have.. det kribler helt. ha ha

    Håber du er ved at være frisk igen?

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er også ved at have fået en rigtig dejlig og hyggelig have synes vi selv :)

      Nix, har det stadig elendigt... Feber og hovedpine, så det er jo hyggeligt - eller noget... Har stort intet spist hele dagen, får det dårligt bare ved lugten af mad :(

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...