tirsdag den 29. april 2014

Vi nyder solen...

Har 100% nydt vejret de sidste par dage... I går var vi stort set ude hele dagen... Bent var til møde på jobcenteret, så der skulle jeg jo lige køre ham ind (han har ikke kørekort, så jeg er chauffør for min mand) :) og mens han så var inde, kunne jeg sidde i bilen og nyde solen, og det resulterede så i at min venstre arm i går aftes havde en lidt anden og mørkere kulør end den højre :)

I går eftermiddags gik Bent og mig en tur (ja der er lige et par kilo der skal væk endnu inden målet er nået, og Bent støtter mig), så vi tog noget vand med og gik ned til Bønstrup Sø :) Vejret var jo fint, så vi gik bare og nød det...





Da vi så kom hjem blev der ordnet lidt have, plus vi fik malet de sidste kanter på hegnet, så vi kun manglede at få gjort lågen klar plus sat stolpehætter på :) og det er så gjort i dag... Lågen har så fået sidste gang maling, så den kommer nok på i morgen eller hvornår det lige passer :)

Vi synes selv vi er ved at være rigtig godt tilfredse med sådan som haven efterhånden er kommet til at se ud... 

Og til ære for Jeanette kommer lige lidt flere havebilleder :)








I dag har jeg været ved læge og få tømt en væskefyldt udposning på det ene led i min højre pegefinger (en såkaldt ganglion), og jeg har simpelthen så ondt lige nu... Måtte en tur ned og ligge henne ved lægen, for var sørme ved at besvime... Ups - men shit happens :) det er endnu ikke til at sige om den er tømt helt, og er den ikke det, så må jeg på den igen... Og uheldigvis har en ganglion det med at dukke op igen, dog højst sandsynlig ikke samme sted, så det er ikke sikkert jeg slipper i fremtiden, men det tager vi så til den tid :) 

Håber I har nydt de første sommerdage :)



1 kommentar:

  1. Jeg synes dette gode vejr er fantastisk, jeg har faktisk ind imellem lidt svært ved at styre det.. Min krop vil så gerne ud og lave noget, men jeg skal ned i gear.. Håber jeg finder en god balance.

    Jeres have ser bare så dejlig og hyggelig ud..
    Jeg sitre af misundelse.. ;)

    Knus <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...