søndag den 6. april 2014

Søndag igen...

Så er endnu en uge ved at være gået... Det er atter søndag, fatter virkelig ikke hvor denne uge er blevet af... synes lige det har været mandag...

Havde planlagt en masse vi skulle have lavet i haven her i weekenden, men eftersom vejret ikke lige synes der skal ordnes have i dag, må jeg jo finde på andre ting at foretage mig... Og hvad er så mere lige til højrebenet (eller venstre hvis man hellere vil det) end at smide et blogindlæg op :)

Har haft en underlig følelse i hele kroppen de sidste par dage... har været træt, og samtidig rastløs... Har følt mig helt øm i hele kroppen og har haft svært ved at finde energi til selv de mindste små gøremål... holder dog fast i de daglige gåture... de skal gennemføres uanset hvordan jeg har det...

Der er i dag kun en uge til min fødselsdag... Tænk jeg allerede fylder 32 - synes ikke det er særlig længe siden jeg fyldte 25... For 2 år siden havde jeg noget af en krise, fordi jeg slet ikke kunne overskue at jeg allerede var 30 år, for følte virkelig ikke jeg havde oplevet noget i mit liv... Føler stadig ikke jeg har oplevet alverden i forhold til mange andre jævnaldrende... men når jeg sådan tænker over det, så har jeg jo alligevel et par unikke oplevelser i bagagen :) Er gift, har været i London, har været i New York og oppe i World Trade Center mens det stadig stod tilbage i april 2001, er blevet student, har gennemført en uddannelse og sådan noget... Så lidt har jeg da opnået :)

I næste uge skal vi i gang med at sætte hegn op i haven regner vi med... vi har de sidste par dage været i gang med at male stolper og brædder, så det er en smule irriterende at vi ikke kan blive færdige pga vejret... men der er jo ikke så meget at gøre ved det...

I fredags åbnede vores plantecenter, og jeg var en af de første, som var derude fra morgenstunden, for skulle da sikre mig stedmoderblomster til 2 kr,  så fik 24 stk i forskellige farver, og dem plantede jeg ud i krukker i går, så de står fint og skaber hygge på terrassen nu - mellem brædder og stolper :) ja, det bliver skønt når det hele er væk - ingen tvivl om det... Så kan vi rigtig nyde haven :)

Håber I har en rigtig god søndag :)

5 kommentarer:

  1. Hvis du ikke mener du har oplevet noget... Så tør jeg slet ikke tænke på hvor jeg står om 7 år når jeg fylder 30 XD For jeg er en af de der tryghedsnarkomaner som passer min skole, passer mit arbejde - og så er det sgu godt nok ^_^" haha. Syntes nu du har rigtig mange fede ting at ridse op :)

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ok, så har jeg da nok oplevet lidt alligevel når jeg sådan sidder og tænker over det :) haha :)

      Slet
  2. Hej Søde...

    Ja, igen er jeg lidt bagud med at få læst indlæg.. :P

    Jeg har virkelig tænkt på dig i dag.. <3

    Jeg fylder 30 år her til august og heldigvis har jeg ikke den store krise over det endnu.. Det vigtigste for mig er at jeg har det så godt som muligt i min situation.. Jeg er nok generelt glad for at jeg er her endnu.. ja det er lidt baske, men har haft perioder så sorte at jeg var ved at gi op..

    Jeg krydser fingre for noget bedre vejr så i kan få ordnet hegnet og fejret din fødselsdag i sol.. :D

    Krammer og varme tanker <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3
      har virkelig haft nogle hektiske dage i går og i dag, men nu synes jeg der begynder at komme lidt mere ro på, men kan godt mærke det virkelig har drænet mig for energi. Gik tidligt i seng i går, men sov elendigt, for kunne simpelthen ikke finde ro, og tankerne kørte bare rundt i hovedet... Og værst af alt begyndte jeg at bebrejde mig selv alt det, der er sket... men har fået snakket ud med hende i dag, så det var dejligt. Og jeg vil stadig kæmpe med alt hvad jeg kan for hende, og det ved hun heldigvis - hun har ikke tvivlet siger hun.
      Knus <3

      Slet
    2. Ja der er ikke noget at sige til hvis dine tanker ind imellem køre deres eget løb.. Du har meget at tænke på søde og det er helt okay.. Husk at vær sød ved dig selv.. <3

      Dejligt at det går bedre i dag og at i har fået snakket ud.. Det er rigtig vigtig at i kan snakke sammen..

      Søde du må virkelig ikke bebrejde dig selv.. Det er på ingen måde din skyld... <3

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...