fredag den 9. januar 2015

En gråvejsdag i januar..

Det har da nok bare været det mest kedelige vejr i dag...regn, rusk og i det hele taget bare gråt...
Var i Brugsen og handle i dag ved middagstid, og allerede der blæste det en hel orkan... så det var hurtigt over og handle og så hjem igen...

Fik så lige vasket den lille smule op, som stod på køkkenbordet, fik sat en vask over og svunget støvsugeren... så det er fuldt fortjent, jeg nu sidder inde i sofaen under min dyne, og nyder en kop varm kakao med flødeskum... det er bare guf...

Har en masse levende lys tændt... det er så hyggeligt... nyder virkelig at vi kan tænde lys for hyggens skyld, og at det ikke er pga nødvendighed for at få noget varme i huset... vi har købt nogle LED-fyrfadslys, som vi har sat i lysestager og stillet rundt i vores reolsystem for at give lidt hyggestemning.. og det gør det så sandelig også :-)

Maden står i køkkenet og dufter dejligt... vi skal have benløse fugle, bagekartofler med hjemmelavet hvidløgssmør og grøntsager til... så jeg glæder mig til at skulle spise :-)

5 kommentarer:

  1. Det er en god ide at sætte Led-fyrfadslys i stager :-) Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det giver nemlig rigtig meget hygge :-)

      Knus

      Slet
  2. Det der benløse fugle er jeg nød til at prøve og lave en dag.. Det er for galt at jeg aldrig har smagt det..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt sjovt, du aldrig har smagt det :-) jeg elsker det, og vi får det jævnligt :-)

      Knus

      Slet
    2. Jeg aner faktisk ikke hvorfor jeg ikke har smagt det.. det må laves om..

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...