onsdag den 7. januar 2015

Så bor vi officielt 2 på adressen

Som overskriften siger, så er Jessica nu officielt (på Folkeregistret) flyttet over til sin mor i Ballerup... så vi bor nu Bent, jeg og vovserne her i Nørregade...

Så nu er hun officielt væk herfra... ikke at det har den store betydning sådan i dagligdagen.. hun har jo alligevel ikke været her i over 6 måneder, så vi har for længe siden vænnet os til livet uden hende...

Bent var jo til samtale med fysioterapeut i dag, og det var en yderst positiv oplevelse... Ham fysioterapeuten mente, at han godt kunne hjælpe Bent, men det kræver lidt træning... hans knæ er så svagt, at de skal starte med at træne helt fra bunden igen... men han skal nok kunne gøre lidt ved det, så han kan genvinde noget af styrken i sit knæ.... Så det er jo yderst positivt... det er samme fysioterapeut, som træner KIF's håndboldherrer, så de ved, hvad de har med at gøre... Så fra på mandag skal han trænes 2 timer 3 gange om ugen, så det bliver spændende...

Var også lige i Bilka med Bent i dag, og så fik jeg 3 buketter rigtig flotte roser i orange og gule farver.. delte dem så i 2 buketter, så nu kom der lidt blomster i stuen igen... vi købte så også lige 2 buketter til min mor, og hun blev så glad for dem :)

Forkølelsen har virkelig sat sig på min hørelse, så jeg hører ad h til de her dage, så tror Bent er ved at være lidt træt af at skulle gentage alt, hvad han siger, fordi jeg simpelthen ikke hører det... men der er jo ikke så meget at gøre ved det :)

Bortset fra det, så er jeg lidt imponeret over, hvor meget jeg egentlig har fået blogget den første uge her i 2015... har virkelig lysten til at blogge, så det er 100% med at udnytte det :)

2 kommentarer:

  1. Det lyder super at fysen godt vil kunne hjælpe Bent!:) min mor går til fys pga hendes sclerose, så hun kan holde sin ryg ud :)

    Lyder irriterende med forkølelsen, god bedring! Jeg har hamstret er forkølelses sår :/ øv øv!

    God dag herfra :)

    SvarSlet
  2. Ja det er skønt at min kære mand endelig kan få noget hjælp :-) det har vi kæmpet for i mange år nu, så det er perfekt :-)

    Han har fået skæv ryg pga knæet, så de vil først koncentrere sig om knæet og så ryggen bagefter.

    Sådan noget forkølelsessår er virkelig noget der er skabt på en dårlig dag :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...