fredag den 23. januar 2015

Sjove/ underlige ting jeg gør



  • Fanger oftere og oftere mig selv i at rette grammatiske fejl inde i hovedet, når jeg læser tekster eller blogs... det er ikke noget jeg gør bevidst, men når jeg læser noget, sætter jeg automatisk kommaer, punktummer osv inde i hovedet... 

  • Sidder og griner højlydt af selv de mest latterlige reklamer i fjernsynet... Fx Leasy reklamerne med Luffe ligger jeg flad af grin over hver gang... 

  • Sidder og synger med på forskellige sange når jeg hører brudstykker fra dem i fjernsynet...

  • Bruger hænderne enormt meget når jeg fortæller noget... 

  • Reder min seng flere gange om dagen... hvis ikke dynen ligger rigtigt, så retter jeg på den... 

  • Åbner køleskabet x antal gange om dagen og kigger ind i det... lukker det igen... åbner igen senere, kigger i det og lukker det igen... 

  • Børster mine tænder flere gange om dagen.. ikke kun morgen og aften... 

  • Læser altid de sidste 2 sider først i en bog når jeg går i gang med at læse... 

  • Ligger tit om morgenen og kigger på Bent og tænker jeg er jordens lykkeligste pige.. 

  • Jeg snakker med hundene...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...