tirsdag den 6. januar 2015

Er pænt træt

Vi stod tidligt op i morges, fordi Bent skulle til samtale i Kolding, og min far kom så og hentede os, for vi skulle låne deres bil til Tyskland i eftermiddags...

Samtalen gik godt, og han skal nu tilknyttes en fysioterapeut og se om de kan hjælpe med at træne hans knæ op... og hvis ikke det kan hjælpe, så kan de måske hjælpe ham hurtigere igennem systemet så han måske kan få et nyt knæ (lægen mener han er for ung til at få nyt knæ, selv om det andet er så ødelagt af sportsskader og det belaster hans ryg så meget, at han går skævt)... Så det bliver spændende at se, hvad det ender med...

I eftermiddags var vi så i Tyskland Bent og jeg... det var en rigtig hyggelig tur, og vi fik da også fyldt de forskellige depoter op :) så nu kan vi klare os igen...

Mens vi sad og spiste, besluttede mine forældre at vi lige så godt kunne tage bilen hjem selv i dag... så det var jo en dejlig ting :) så kan Bent også sove lidt længere i morgen - han skal til Kolding og snakke med fysioterapeut i morgen. Han skal normalt med toget fra Vamdrup kl. 8, men nu når vi har bilen, så kan jeg køre ham og først køre kl. 9, så det er ekstra skønt :)

Har så aftalt med min far, at jeg kører hjem til dem mens Bent er til træning, og så henter jeg Bent når han er færdig, og så kører han med hjem til mine forældre.. så må vi se, hvordan vi så kommer hjem  i morgen :) min far er sygemeldt med kraftige rygsmerter, så han er startet på behandling med morfin i dag, så han skal ikke ud og køre de første dage... så måske vi er heldige at være kørende et par dage endnu :) nu må vi se...

Jeg er endnu ikke sluppet af med min influenza, og feberen er vendt tilbage igen.. det er seriøst for træls... jeg skal tage penicillin 2 dage endnu, og føler ikke rigtig det har gjort særlig meget gavn... altså selvfølgelig har det da fjernet noget af feberen, men er stadig syg...

Har 117 ting, jeg gerne vil have lavet... men synes bare ikke energien er der til det... det kender I sikkert nok mange af jer.... overvejer at lave en "To-do-liste, som jeg kan krydse lidt af på undervejs... men tror ærlig talt jeg får sat flere ting på løbende, end jeg får streget ud, så måske jeg bare skulle lade være :) Ha ha :)

Tror jeg vil lægge mig og putte en halv times tid på sofaen inden sengen kalder :) Sov godt allesammen, og god dag i morgen....

2 kommentarer:

  1. Jeg overvejede faktisk også tidligere om jeg skulle lave en to-do liste.. men ofte ved jeg at jeg så har en masse forventninger til mig selv og det stresser. Så listen må vente lidt endnu.. laver de ting jeg kommer i tanke om når der er kræfter til det. :D

    Jeg er godt nok også træt i dag.. tror bare jeg vil hoppe under dynen.. nat nat

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også mine egne forventninger til mig selv er for høje til at jeg ikke ville stresse mig selv.. og det der med stress, det gider jeg simpelthen ikke :)

      Vækkeuret ringede her kl. 8, og jeg er satme godt nok træt i dag..

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...