tirsdag den 27. januar 2015

Min blog = jeg bestemmer, hvad jeg skriver!!!

Fik forleden en besked på Facebook, hvor der var en, som åbenbart følte jeg gik over grænsen ved at skrive på bloggen om alle de problemer Jessica har skabt for os...

Vedkommende (som så enten har blokeret mig efterfølgende eller slettet sin profil igen, da vedkommende kun optræder som "Facebook bruger") mente jeg var uansvarlig og hjerteløs... vedkommende mente jeg havde godt af, at Jessica havde fravalgt os, for når jeg kunne udlevere hende på den måde, så fortjente jeg ikke hendes kærlighed.. Vedkommende mente jeg var en psykopatisk kælling, som kun var interesseret i at få medlidenhed..

Og til det kan jeg da kun svare, at vedkommende selvfølgelig har ret til at have den holdning.. men jeg bestemmer nu en gang selv, hvad jeg skriver herinde... jeg skriver ikke noget, som jeg ikke vil stå inde for, hvis jeg senere bliver konfronteret med det... Jeg ønsker ikke nogen form for medlidenhed..

Jeg er ikke engang Jessicas mor, så i princippet kan jeg tillade mig at sige, hvad jeg vil... og det er der ingen, der skal komme og blande sig i... Alligevel holder jeg meget tilbage, og jeg kan mærke jeg har behov for at komme ud med nogle af de frustrationer der stadigvæk ligger og ulmer...

Min blog = mit fristed på nettet... og et sted jeg kan skrive nogle ting, jeg har behov for at komme ud med...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...