fredag den 23. januar 2015

Snart weekend

Kan slet ikke forstå det allerede er fredag i morgen... synes denne uge er fløjet af sted...

I dag har vejret været nærmest forårsagtigt.. altså bortset fra at det har været koldt.. vi åbnede nogle vinduer i formiddags så vi kunne få luftet ud, og skal da lige love for det blev koldt... men det var nu dejligt nok...

Det har været helt tosset med min skulder de sidste par dage, så jeg blev beordret til at holde den i ro, og ikke overbelaste den mere, end jeg åbenbart allerede har gjort... men  det er altså lettere sagt end gjort at holde mig i ro... jeg er simpelthen en klovn til bare at ligge og lave ingenting... så jeg skulle da liiiige prøve at støvsuge, hvilket jeg nok ikke skulle have gjort... bagklog kan man jo altid være... så i eftermiddags blev jeg henvist til sofaen, hvor jeg så faldt i søvn.. .ak ja, sådan kan det gå :)

I aften var der jo så håndbold, og Danmark slog (som forventet) Rusland... så vi kommer med videre til 1/8 finalen... har så også en klar forventning om at vi da også kommer videre derfra, men nu må vi se om spillerne er enige i den forventning - det er der jo ingen garanti for :)

Jeg er begyndt at spise rigtig meget skyr (havde ellers ikke regnet med det nogensinde skulle komme til at ske)... og nu har jeg efterhånden smagt lidt forskellige af dem, og jeg er positivt overrasket... skulle lige vænne mig til konsistensen i starten, men nu spiser jeg det med stor velbehag... skal så lige tilføje, at jeg helst skal have rugbrødsdrys ovenpå, men det er stadig sundere end at sidde og guffe slik og kage... så mine mellemmåltider er skyr og et glas vand... så sund jeg er - og mon ikke det så kan lykkes mig i løbet af året at få smidt lidt flere kilo... det håber jeg da absolut :)

2 kommentarer:

  1. Jeg har virkelig også prøvet med skyr, men jeg kan bare ikke li det. Det er ikke så meget smagen med konsistensen. Kæresten er blevet ret vild med den med blåbær fra cheasy.. han guffer det med velbehag.. jeg holder mig til min cultura balance.. :P Det er også godt.. og så er jeg pt glad for mine hjemmebagte knækbrød og frugt.. især appelsinerne er gode lige for tiden. Har også lavet et par juice efterhånden, det smager lækkert..

    Det er virkelig med at finde de sunde muligheder, så skal du nok klare den, er sikker på at vægten snart går ned igen.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ret glad for den med pære-banan samt den med fersken-passionsfrugt... et godt alternativ til yoghurt :)

      Jeg er ikke den store fan af appelsiner, så dem holder jeg mig fra... pærer kan jeg til gengæld rigtig godt lide :) Håber også vægten snart går lidt nedad igen...

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...