onsdag den 28. januar 2015

Fald update

Jeg vil lige komme med en lille update på mit fald fra forleden...

Fik brev fra sygehuset i går, og det har vist sig, at jeg muligvis er kommet lidt mere til skade end jeg lige troede...

Efter at røntgenoverlægerne havde kigget på mine røntgenbilleder, har de fået en mistanke om at jeg har et kompressionsbrud på 12. brysthvirvellegeme... så tror da pokker jeg bliver ved med at have ondt...

Jeg skal så kontakte lægen i løvet af denne uge, hvis det bliver ved med at gøre ondt - eller hvis smerterne bliver værre... og eftersom det ikke er blevet en dyt bedre endnu så må jeg hellere få ringet til lægen i morgen..

Sov ikke i nat fordi jeg simpelthen havde så ondt... tog den sidste morfinpille i går, så nu er der konstante smerter i ryggen... det er seriøst ikke til at holde ud...

Så jeg bruger tiden på at spille lidt World of Warcraft... det må jeg nemlig godt når jeg er syg :)

2 kommentarer:

  1. God bedring smukke, håber godt nok ikke det er noget der bliver værre.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Skal have snakket med lægen i morgen, og så skal jeg nok henvises til en MR scanning... Ikke at jeg gider, men kan jo nok blive nødt til det for at få en korrekt diagnose.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...